piątek, 6 listopada 2015

Matujący krem do twarzy SORAYA MEN ADVENTURE 20+ (50ml)



Najnowsza recenzja dotyczy; 3  funkcyjnego kremu matującego do twarzy 20+ z serii SORAYA MEN ADVENTURE.

Ma on za zadanie:
- długotrwale matowić 
- doskonale wygładzać
- zmniejszać świecenie się skóry 
- pochłaniać sebum,dzięki zawartości matujących mikrogranulek 
- zmniejszać widoczność porów 
- koić i łagodzić podrażnienia (ekstrakt z aloesu + witaminy )
- intensywnie i długotrwale nawilżać 
- kompleksowo odżywiać i chronić 
- dawać natychmiastowy efekt matowej i gładkiej skóry 


Producent oczywiście zapewnia, iz produkt jest testowany dermatologicznie.

DOSTĘPNOŚĆ: m.in drogerie Rossmann

CENA: 2999   50 ml


100 ml = 59,98 zł


Moja opinia na temat produktu ? 
Produkt jest dobry, używam go od dłuższego czasu i jestem zadowolony. Faktycznie nawilża i redukuje błyszczenie się skóry oraz "pochłania" tłuszcz (moja skóra nie jest po nim taka tłusta) a należę do osób, którym skóra niestety szybko się przetłuszcza. Niestety do minusów muszę tutaj zaliczyć fakt aromatu kremu - dla mnie jest zbyt perfumowany, kiedy go używam i mam na skórze nie przeszkadza aż tak bardzo,natomiast kiedy myje wieczorem twarz zapach czuję na dłoniach i w węchu też można poczuć. Mi zdarzyło się nawet niechcący posmakować kosmetyku przez wodę która zaleciała do wewnątrz ust. Dla mnie produkt mógłby być odrobinę mniej perfumowany aczkolwiek nie jest źle. Co do zmniejszenia widoczności porów hmmm... mniejsze pory matuje większe już nie. Nie zauważyłem jakiegoś super rezultatu w tej kwestii. Przez kilka minut po nałożeniu kremu można mieć wrażenie,że przesuszył skórę- przynajmniej ja mam takie odczucie,lecz po chwili skóra staję się bardziej miękka i nawilżona. Jeszcze jedną wada może okazać się co jakiś czas uczucie, że jednak coś na tej twarzy mamy ale to już kwestia indywidualna gdyż ja codziennie nie używam kremów a moja skóra jest przesuszona i wrażliwa po kuracji i walce z trądzikiem. Produkt jak najbardziej zakupię ponownie jeżeli nadarzy się okazja, jakoś strasznych wad nie zauważyłem a ciesze się ze pomaga znormalizować natłuszczenie skóry oraz całkiem fajnie nawilża. Co do alergików nie wiem czy takie natężenie zawartego aromatu/perfumy działa niekorzystnie na skórę i czy wywołuje podrażnienia i reakcje alergiczne. Moja skóra też jest podatna na uczulenia i podrażnienia i jak do tej pory wszystko jest w porządku . Co do łagodzenia podrażnień też nie mogę się wypowiedzieć ponieważ nie golę się tradycyjną maszynką na ostrza, lecz przycinam zarost trymerem. Do super plusów śmiało można zaliczyć dozownik zawarty w kremie. Nie trzeba grzebać palcem, tylko spokojnie zdecydować ile kremu chce się użyć poprzez naciśnięcie. 

PLUSY                                                                         

- nawilżenie 
- niweluje przetłuszczanie i świecenie się skóry
- skóra wydaje się bardziej miękka 
- wygodna aplikacja 

MINUSY :

- zbyt intensywny zapach zawarty w kremie
(indywidualna kwestia) 

      












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz