środa, 27 stycznia 2016

Perełki mineralne ORIFLAME GIORDANI GOLD BRONZING PEARLS




Firma Oriflame jest znana chyba większoci płci żeńskiej w Polsce, ale połowie z tej większości tylko ze słyszenia i reklam. Wiele kobiet pewnie miało stycznośc z katalogiem, który przez kogoś trafił im do rąk, ale nie znając produktów bały się składać zamówienia. Doskonale to rozumiem, ponieważ sama tak miałam :) I to był błąd... Obkupiłam się w kometyki tej firmy jak tylko mogłam: kremy do twarzy, do rąk, płyny do demakijażu, odżywki do paznokci, balsamy do ciała, podkłady, tusze do rzęs itd. 

Mało znalazłam opinii na polskich stronach o kosmetykach Oriflame, więc będę tą z niewielu, która Wam je zaprezentuje i oceni ;) 
Pierwsze pod lupę idą perełki mineralne GIORDANI GOLD BRONZING PEARLS. GIORDANI GOLD to oferta luksusowych produktów firmy Oriflame, chechuje je szykowna, pięknie zdobiona oprawa w złotym i czarnym kolorze. Odcienie kosmetyków oraz zapachy z tej oferty są bardzo kobiece i eleganckie.
Perełki dostępne są w czterech odcieniach: Natural Peach, Natural Radiance, Natural Bronze, Dark Bronze. Wszystkie odcienie są w ciepłych tonacjach. Ja posiadam dwa z nich: 
  • Natural Peach- brzoskwiniowy odcień 
  • Natural Radiance- róż z tonami brązu
Długo zastanawiałam się nad odcieniami, które wziąć, ponieważ nie widziałam ich przed zakupem. Postawiłam na Natural Radiance oraz Natural Peach, bo pomyślałam, że to są najbezpieczniejsze kolory i nie myliłam się :) Natural Peach pasuje do opalonej jak i jasnej karnacji, natomiast Natural Radiance to przepiękny odcień różu, który ociepla kolor skóry. Są naprawdę dobrze napigmentowane, a efekt można stopniować.


CO PISZE PRODUCENT ??

Wielokolorowe kuleczki, nadające skórze wygląd muśniętej słońcem, zdrowej, pełnej blasku karnacji. Ręcznie formowane, wzbogacone kompleksem mineralnym perełki subtelnie rozświetlają cerę i ukrywają niedoskonałości.

MOJA OPINIA

Nadają skórze wygląd muśniętej słońcem
Jak pisałam wcześniej wszystkie odcienie są w ciepłych tonach, więc można łatwo uzyskać efekt pięknie opalonej cery :)


Subtelnie rozświetlają cerę
Zawierają rozświetlające drobinki, które delikatnie, w nieprzesadzonym stopniu nadają blasku

Ukrywają niedoskonałości
Są bardzo dobrze napigmentowane, dzięki temu mają wspaniałe krycie. Wystarczą delikatne ruchy pędzlem, aby uzyskać piękny, naturalny efekt, większa ilość może nadać sztucznego, przesadzonego efektu.

PODSUMOWANIE

PLUSY
+ Wydajność (mogą starczyć nawet na 2 lata)
+ Pigmentacja
+ Krycie
+ Naturalny efekt
+ Subtelne rozświetlenie
+ Stopniowanie efektu
+ Możliwość dopasowania odcienia poprzez przekładanie kuleczek

MINUSY
- Cena
- Brak możliwości zobaczenia odcieni na skórze przed zakupem
- Opakowanie. Mając minimum dwa opakowania tego produktu można łatwo je pomylić, ponieważ są identyczne, a różni je tylko napis na spodzie opakowania, który zaczyna się tak samo "Natural". Miałam sytuacje, kiedy się spieszyłam i do konturowania użyłam Natural Radiance, czyli różu...

Cena regularna to 79,90 zł, jednak na promocji można je kupić chyba za 39,90 zł o ile dobrze pamiętam. Będąc zapisanym do klubu Oriflame dostajemy zniżkę 20% na wszystkie produkty. 







Natural Peach



Natural Radiance







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz