poniedziałek, 1 lutego 2016

Paleta cieni do powiek L'OREAL COLOR RICHE LES OMBRES



Tej paletce cieni przyglądałam się już od dłuższego czasu w szafie L'oreal, ale zawsze jak miałam wybierać między pojedyńczymi cieniami L'OREAL COLOR RICHE L'OMBRE PURE, a tą paletką, to decydowałam się na te pierwsze i to przyglądanie było tylko patrzeniem na opakowanie i odcienie. Aż w końcu zdażył się taki dnień, kiedy miałam zły humor i musiałam się pocieszyć, a że akurat paletki z L'oreal były na promocji, powiedziałam sobię w końcu: BIORĘ !! 

Długo nie zastanawiałam się jaki odcień paletki wybrać, ponieważ w Rossmannie w moim mieście nie ma za dużego wyboru i w moim koszyku wylądował SMOKY Marron Glacé E4. Szczerze mówiąc nic nie czytałam o tej palecie, ani nie sprawdzałam jej na testerach przed zakupem, to była chwila impulsu i wracając do domu byłam święcie przekonana, że kupiłam L'ombre Pure ( z zawartością żelu) w formie paletki. No i pod tym względem małe rozczarowanie...  Les Ombres są to całkiem inne cienie niż L'ombre Pure. 

Na drugi dzień nie mogłam się już powstrzymać i pędzle poszły w ruch :D W tamtym momencie rozczarownie poszło w niepamięć!! Cienie są super napigmentowane, odcienie są idealnie dobrane, żeby można było jedną paletką zrobić piękne smoky, świetnie nadają się do makijażu dziennego jak i wieczorowego i co najważniejsze trzymają się wiele godzin. Minusem, ale jak dla mnie małym, ponieważ osobiście mi to nie przeszkadza jest to, że odcienie z drobinkami osypują się po całym opakowaniu i są wszędzie, jednak przy aplikacji na powiekę nie ma z tym żadnego problemu :) 
Zawsze mnie zastanawiają te śmieszne, małe aplikatory dołączone do cieni. Do paletki jest także dołączony aplikator do nakładania cieni, próbowałam coś nim wyczarować i nic ciekawego mi z tego nie wyszło :( 

CO PISZE PRODUCENT ? 

Color Riche Les Ombre to palety idealnie harmonizujących ze sobą cieni do powiek w liniach kolorystycznych, dzięki którym każda kobieta może stać się wizażystką we własnym domu.
Linia Smoky to cztery ponadczasowe palety, które powstały z myślą o makijażu "smoky" w każdej jego odsłonie- od lekkiego, dziennego oka nieco "dmuchniętego" beżem, po smoliste, przydymione na czarno.
EFEKT: Elegancki, klasyczny makijaż każdego dnia.


PODSUMOWANIE

PLUSY
+ 4 idealnie zgrane ze sobą odcienie
+ Trwałe
+ Dobrze napigmentowane
+ Dobrze się rozprowadzają i rozcierają
+ Nie osypują się

MINUSY
- Cena
- Plastikowe opakowanie, które łatwo się łamie


W Rossmannie cena regularna to 54,99 zł, po promocyjnej cenie kupiłam chyba za 39,99 zł. Czy dałabym za tą paletkę 54,99 zł ?? Zdecydowanie NIE... Cena jest trochę przesadzona, ale 39,99 zł to jak najbardziej cena adekwatna do jakości :) 











4 komentarze:

  1. Nie przepadam za firmą, a i paletka średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te cienie w innych kolorach i były ok, ale połamało mi się opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety opakowanie nie jest najlepszej jakości i można dostrzec to na pierwszy rzut oka :( Ja obchodzę się z nim jak z jajkiem ;)

      Usuń
  3. ładne kolorki! Uwielbiam L'oreal

    OdpowiedzUsuń