środa, 17 czerwca 2015

L'Oreal, Men Expert, Pure Power- żel oczyszczający, wulkaniczny minerał, 150 ml

 L'Oreal, Men Expert, Pure Power żel oczyszczający, wulkaniczny minerał, 150 ml
Na pierwszy rzut chciałem przedstawić żel oczyszczający z firmy L'Oreal. Jestem jego właścicielem już od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że pozytywnie się zaskoczyłem. Jest to żel, który ma radzić sobie i oczyszczać z zaskórniaków, potu i eliminować oraz zapobiegać niedoskonałościom.
Do gustu przypadł mi jego męski zapach. Żel ma czerwony kolor, a jego konsystencja także jest ciekawa. Po nałożeniu na twarz przylega do niej nie tworząc od razu piany, lecz po delikatnym zwilżeniu dłoni wodą zaczyna się pienić. Kupiłem go w Rossmannie za bodajże 25 zł, szczerze nie pamiętam bo natychmiast zaciekawiła mnie i przykuła moją uwagę firma L'Oreal - myślę sobie kosmetyków z tej firmy dla facetów jeszcze nie próbowałem i już wiedziałem, iż zostanę jego właścicielem. Po umyciu twarz faktycznie jest dogłębnie oczyszczona. Skóra jest sucha a plusem jest fakt,że nie wysuszył mi skóry- przynajmniej w moim wypadku z czego się cieszę. Po kilku myciach zauważyłem powoli znikające zaczerwienienia po moim nieszczęsnym trądziku. Oczywiście nie miałem stanu tragicznego, kiedy zacząłem go stosować, lecz na czole zaczerwienienia zaczęły blednąc a podskórne pryszcze wysuszać się. Kolejną zaletą jest jego uczucia chłodzenia dzięki zawartego mentholu.

Formuła żelu zawiera:
  • Wulkaniczny minerał Perlit o właściwościach absorbujących wodę, dla wrażenia osuszonej skóry,    
  • Kwas salicylowy właściwościach zwalczających niedoskonałości skóry,    
  • Cynk o właściwościach regulujących wydzielanie sebum 
  • Mentol o właściwościach orzeźwiających.

 


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz