poniedziałek, 22 czerwca 2015

Tołpa: dermo men - głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy



hypoalergiczny do skóry wrażliwej z niedoskonałościami i oznakami zmęczenia  



Dziś kolej na następny żel do mycia twarzy dla mężczyzn. Używam tego żelu już długo, mam go chyba od końca lutego i mogę stwierdzić, że nie jest zły. Był w sumie moim ulubionym w ostatnim czasie, lecz kiedy ostatnio kupiłem L'Oreal'a zszedł na drugi tor. Teraz mogę porównać te dwa żele i stwierdzam, że L'Oreal odpowiada mi bardziej i jego działanie bardziej widać "na mojej skórze". Tołpie nie miałbym nic takiego wielkiego do zarzucenia aczkolwiek L'Oreal widocznie działa na "mojej skórze".
Tołpa natomiast ma ten plus, że posiada peeling (niestety moim zdaniem jest go zdecydowanie za mało) Czasami aplikując go praktycznie nie czułem drobinek - możliwe, że to kwestia gustu. Plusem też jest to, że faktycznie mniej lub bardziej usuwał zrogowaciały naskórek. Końcem końców wymieniłem go po prostu na peeling z drobinkami oczyszczający w żelu, a Tołpy używałem kiedy wiedziałem, że będzie czekał mnie jakiś wysiłek bądź, kiedy wstawałem rano bardziej zmęczony (ufając producentowi, iż żel przeznaczony jest także do skóry z oznakami zmęczenia) Następnym plusem jest to, że jest on hypoalergiczny i nie posiada alergenów,sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u,silikonów,parabenów i donorów formaldehydu. Alergicy i osoby o skórze wrażliwej z uśmiechem na twarzy mogą go śmiało stosować. Reasumując na pewno jeszcze wrócę do tego żelu i ogólnie mam wielki sentyment do produktów z Tołpy i dobrze czuję się używając te kosmetyki.

Tołpa: dermo men - głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy : 
  • Dokładnie oczyszcza 
  • Usuwa zrogowaciały naskórek 
  • Skóra wrażliwa z niedoskonałościami i oznakami zmęczenia 
  • Zawiera peelingujące drobinki korundu
  • Zwęża rozszerzone pory i przeciwdziała niedoskonałościom skóry
  • Może być stosowany codziennie 
  • 0% alergenów,sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u,silikonów,parabenów i donorów formaldehydu.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz