poniedziałek, 22 czerwca 2015

Recenzja podkładu REVLON COLORSTAY 24 hrs I Makeup combination/oily skin I 180 Sand Beige I SPF 15



Pierwszą opinią, którą postanowiłam się z Wami podzielić jest podkład REVLON COLORSTAY do cery mieszanej i tłustej. Wiem, że w Internecie można wiele przeczytać na temat tego podkładu, ale postanowiłam dodać coś od siebie i opowiedzieć jak sprawuje się na mojej skórze :)

Zdecygowałam się zakupić ten podkład, ponieważ czytałam oraz słyszałam bardzo dużo pochlebnych opinii na jego temat i postanowiłam sama sprawdzić, czy rzeczywiście będzie też jednym z moich ulubionych podkładów.

Podkład można nabyć w dwóch wersjach: do cery normalnej/suchej, oraz mieszanej/tłustej. Ja zdecydowałam się na ten drugi (do cery miesznej/tłustej), ponieważ niektóre miejsca na mojej twarzy takie jak nos i czoło lubią się świecić. Wielkim plusem jest szeroka gama kolorystyczna. W większości drogerii można dostać od najjaśniejszego 110 Ivory do ciemnego, ale nie najciemniejszego 350 Rich Tan. Myślę, że każdy bez problemu znajdzie odpowiedni dla siebie :) Co najważniejsze nie dostałam po nim uczulenia. Mam bardzo wrażliwą skrórę i niektóre kosmetyki mnie uczulają.


CO PISZE PRODUCENT ??

" Pełne krycie, matowe wykończenie makijażu, trawałość do 24H. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów."


MOJA OPINIA

Pełne krycie
TAK ! Zdecydowanie tak !
Podkład jest gęsty i dobrze kryjący. Mam trochę niedoskonałości, przbarwień, cienie pod oczami i podkład doskonale poradził sobie z ich zakryciem. Jednak miałam trochę przesuszoną skórę na nosie po słońcu i podkład to podkreślił. Było widać każdą suchą skórkę, mimo, że najpierw posmarowałam twarz kremem nawilżającym. Nie należy nakładać go za dużo, ponieważ będzie bardzo widoczny na twarzy i nada efekt maski. Niewielka warstwa również radzi sobie z kryciem.

Matowe wykończenie makijażu
TAK!
Daje ładne wykończenie i matowi bez efektu połysku, Super odbija światło, co nadaje zdrowego i promiennego wyglądu skórze. Ja osobiście nie potrzebuję matowić go jeszcze pudrem.

Trwałość do 24H
NIE DO KOŃCA!
Podkład jest trwały, bardzo długo utrzymuje się na twrzy, ale jak u Mnie to jest max. 8-9H. Jest to jeden z najdłużej utrzymujących się podkłaów jakie miałam. Podkład po nałożeniu zastyga na twarzy, dzięki czemu przez tyle godzin daje matowy efekt i szybko się nie ściera. Trzeba nakładać go szybko i ciężko nałożyć go palcami, ja to robię za pomocą gąbeczek FOR YOUR BEAUTY z Rossmanna, zapakowanych w ładnym, wygodnym, okrągłym pudełeczu, w którym znajduje się 6 sztuk gąbeczek w dwóch kolorach. Wiem, że to są gąbki przeznaczone do demakijażu, ale bardzo łatwo i wygodnie rozprowadza mi się nimi podkłady :) Nie przepadam za samą czynnością mycia pędzli czy beauty blendera, a gąbeczki są niedrogie i można szybko je wyrzucić.

Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu
NIE!
Jest gęsty, mocno kryjący, więc nie należy do lekkich podkładów. Nie polecałabym go na słoneczne, upalne dni.

Nie zatyka porów
Jest podkładem ciężkim z formułą zastygania, więc niestety może zatykać pory...


PODSUMOWANIE 

PLUSY:
+ Dobrze kryje
+ Matowe wykończenie
+ Długo utrzuje się na twarzy
+ Wygląd buteleczki
+ Wydajność
+ Szeroka gama kolorystyczna

MINUSY:
- Zapach
- Mocno podkreśla suche miejsca
- Brak pompki

Produkt można nabyć w sprawdzonych drogeriach inernetownych nawet za 29zł, gdzie w Douglasie czy Superpharmie kosztuje ok. 70zł. W sklepach internetowych jest mnóstwo podróbek REVLON COLORSTAY, dlatego najlepiej kupować ze sprawdzonych źródeł :)

Zapraszam do komentowania i chętnie poczytam Wasze opinie na temat tego podkładu :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz