wtorek, 23 lutego 2016

Jesienno - Wiosenna stylizacja 2016


Co prawda jesień już za nami, ale nadchodzi wiosna. Oto mój ulubiony zestaw ubrań oraz moje okulary nabyte na wakacjach, które bardzo mi  się podobają.

 Płaszcz z firmy LANSER, Bardzo wygodny i sportowo- elegancki, pasuje do eleganckich zestawień jak i bluz, swetrów. Bluza z firmy CROPP. Cieńka aczkolwiek wygodna stylowa, nie do przesady sportowa. Można łączyć ją z wieloma zestawami. Okulary z firmy ENZO COLINI w stylu włoskim. Jest to moje ulubione zestawienie na wiosnę i jesień. Szalik kupiony bodajże w Pepco za śmieszne pieniądze, ale bardzo mi się podoba.




 płaszcz: LANSER/ bluza: CROPP/ szalik: no name/ okulary: ENZO COLINI

 fot: Łukasz Szewczyk








Odwiedź także: /existenceartme/

3 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie :), sama często kupuję w Pepco! Niezłe cuda można tam wygrzebać za grosze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) cieszę się, że się podoba :) Tak! ja też lubię tam perełki wygrzebywać, zwłaszcza lubię materiał koszul bądź swetrów jest charakterystyczny, który akurat przypadł mi do gustu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moją uwagę jednak najbardziej zwrócił szalik :)
    Zboczenie dziergaczki ::)

    OdpowiedzUsuń