sobota, 13 lutego 2016

Wishlist #1 2016: Kosmetyki i akcesoria



Otatnio zadałam sobie pytanie: Na co wydaje swoje wszystkie pieniądze ?!?! Po dłuższym zastanawieniu doszłam do wniosku, że moje wydatki są komplenie nierozplanowane... Kupuję coś pod wpływem impulsu, nie odkładam na coś konkretnego, a gdy coś naprawdę chcę kupić okazuje się, że wydałam większość pieniędzy na rzeczy, które nie były mi potrzebne, a w szczególności są to kosmetyki. Teraz postanowiłam to zmienić. Zrobiłam moją pierwszą listę - kosmetyki i akcesoria, które będę kupowała i na które będę odkładała pieniądze jak tylko będę miała przypływ gotówki :)







3 komentarze:

  1. Pędzele Zoeva oraz brązer The Balm najbardziej mi się podobają w tym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki GR są świetne, polecam również te w kredce :)

    OdpowiedzUsuń