piątek, 12 lutego 2016

Waiting For The Spring - Fashion Inspiration #1


Wielkimi krokami zbliża się wiosna !!

Chyba większość nie lubi tego okresu przejściowego, gdy z niecierpliwością czekamy na kolejną porę roku, gdy kończy się lato czekamy na piękną złotą jesień, potem na białą zimę, następnie kwitnącą wiosnę i gorące lato ;) 
Ja już nie mogę się doczekać aż ten szary po zimie świat nabierze kolorów i ciepełka. Natchniona pierwszymi promieniami słońca postanowiłam, że przygotuję trochę zdjęć z inspiracjami na zbliżającą się wiosnę :)



Źródła
www.tumbrl.com
www.weheartit.com

2 komentarze:

  1. Piękne inspiracje! właśnie szukam fajnych jeansów z dziurami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze trochę czasu jest na szukanie :) Mnie wczoraj zmyliło słońce i wyszłam w takich z domu, przeszłam kawałek i było tak zimno, że wracałam się przebierać :D

      Usuń