środa, 3 lutego 2016

Puder sypki/pyłkowy ORIFLAME THE ONE LOOSE POWDER I TRANSLUCENT/TRANSPARENTNY


Puder pyłkowy The One Loose Powder z Oriflame był to mój pierwszy puder transparentny oraz sypki, jaki kupiłam. Wcześniej używałam pudru w kamieniu i jakoś nie mogłam dobrać koloru, zawsze był za jasny, a do tego miałam efekt tafli na twarzy. W moim mieście jest tylko jedna drogeria- Rossmann, gdzie wybór pudrów sypkich jest jak farb do włosów w kiosku...
Przed zakupem nie miałam styczności z tego typu pudrem, a nie należę do osób z bardzo jasną karnacją i bałam się, że będę wyglądała jak z bajki "Mulan", albo niczym z filmu "Wyznania Gejszy", czyli z efektem twarzy osypanej mąką. Jak zawsze postanowiłam zaryzykować, bo przecież jak nie spróbuję, to się nie dowiem :)

Dlaczego wybór padł na Oriflame ?? 
Od sierpnia postanowiłam, że będę testowała produkty Oriflame, bo jestem ich ciekawa, a akurat miałam potrzebę zmiany pudru na inny :)

Po pierwszym użyciu mój strach do pudrów transparentnych o białym zabarwiniu zniknął :D
Jednak nie należy z nim przesadzić, ten puder nie ma za zadanie kryć niedoskonałości, tylko wtopić się w koloryt naszej skóry i nadać matu. Puder 
The One Loose Powder jest bardzo lekki oraz ładnie się wtapia, ale raczej polecałabym go na luźniejsze wyjścia, gdy nie potrzebujemy mocnego matu, ale przy tym pudrze wszystko zależy od podkładu. Nie zdaje on egzaminu na podkładach i kremach BB, które nie zastygają na twarzy, skóra dalej się świeci i jest mokra, dlatego róż i bronzer wtedy odpadają, ponieważ można zrobić plamy, które nie będą wyglądały ładnie. Za to na podkładach matujących i tych, które zastygają sprawdza się bardzo dobrze :) Matowy efekt utrzymuje się u mnie od 5h do 7h. Świetnie sprawdził się u mnie w lato, dzięki temu, że jest lekki nie czułam ciężkości na twarzy i jakbym miała założoną maskę, która nie daje mojej skórze oddychać.
W pojemniczku znajduje się 7g kosmetyku, który miałam przez 4 miesiące. Ostatnio kupiłam kolejny pojemniczek, ponieważ tak jak pisałam wcześniej super sprawdza się na luźniejsze dni, gdy nie potrzebuję, aby puder dawał mi dodatkowe krycie oraz gdy nie potrzebuję efektu super zmatowionej cery. Wielkim minusem jest brak puszku do aplikacji pudru :(

CO PISZE PRODUCENT ??

Przezroczysty puder, który zapewnia perfekcyjne wykończenie oraz utrwalenie makijażu. Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk nadaje cerze świeży, naturalny wygląd i nie zbiera się w liniach mimicznych.


PODSUMOWANIE

PLUSY
+ Lekki
+ Ładnie wtapia się w koloryt skóry
+ Brak zapachu
+ Szczelny i solidny pojemniczek. Kosmetyk nie wysypuje się, pojemink jest z twardego platiku i nie łamie się, nawet gdy upadnie :)
+ Wydajny
+ Naturalny efekt

MINUSY

- Brak puszka do aplikacji 
- Nie nadaje się na wszystkie podkłady
- Cena regularna (44,90zł)
- Nie daje pełnego matu 

Cena promocyjna to 29,90zł, ale niestety rzadko bywa w katalogu w cenie promocyjnej.











2 komentarze:

  1. Z oriflame to ja się już nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ?? :) Ja jestem teraz w trakcie testowania kosmetyków z Oriflame i jestem ciekawa co Cię zniechęciło do tej firmy :)

      Usuń